Az állítást alátámasztotta Peter Müller, a Mercedes fejlesztői közé tartozó Brabus cég igazgatója is.A tesztek a szokásosak voltak: nedves fékezés, száraz fékezés, kicsúszás körpályáról, ezeket mind Mercedes autókra felszerelt Goodyear RunOnFlat gumikkal tesztelték. A zajszint és az irányíthatóság felmérésére azonban 20 gyakorlott sofőrt és 20 versenypilótát kértek fel. Előbbi csoportból mindenki, utóbbiból a túlnyomó többség igazolta, hogy a defekttűrő és a sima gumik közül nem tudja eldönteni, melyik melyik.
A siker utat nyithat a komfortpárti Mercedesnél, amely fontolóra vette, hogy - mivel kényelemben nincs különbség - ilyen gumikat szereljen fel az S-osztályú autóira alapszettként.
Mennyire érné meg ilyet venni, de tényleg? Taxisofőr vagyok, és volt már, hogy defekt miatt rápacsáltam, és mivel Mercit vezetek nem megengedhető az sem, hogy kényelmetlen legyen a kocsi a rázás miatt. Érdemes egy ilyen gumiba befektetnem?
VálaszTörlésNekem tényleg az a tapasztalatom, hogy nem ráz tőle jobban az autó, nem is kopik jobban, szóval ha a komfort és a defekttűrőség is szempont, akkor nyugodtan.
VálaszTörlésNekem nincs vele tapasztalatom, de nagyjából 30%-kal drágább.
VálaszTörlés